Turbojulita jako firma zajmująca się regeneracją turbosprężarek działa nieprzerwanie od 2000 roku. Dzięki profesjonalnym usługom na przestrzeni lat zyskaliśmy zaufanie rzeszy Klientów. Od początku istnienia stawiamy nacisk na najwyższą jakość oferowanych przez nas usług.
Regeneracja turbosprężarek wymaga odpowiednich warunków. W celu zaspokojenia oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów stworzyliśmy nowoczesny park maszynowy. Turbojulita od lat dostosowuje swoje zaplecze techniczno- maszynowe do rosnących wymagań i oczekiwań naszych Klientów oraz rozwijającego się rynku. Nowoczesne maszyny i urządzenia spełniają najwyższe, światowe normy. Bogaty park maszynowy gwarantuje wykonanie nawet najbardziej precyzyjnych i skomplikowanych zleceń.
Turbosprężarki tuningowe proponowane przez naszą firmę to zmodyfikowane wersje seryjnych turbosprężarek. Dzięki przeprowadzonym zmianom podzespołów turbosprężarki możemy poprawić jej sprawność i podnieść jej wydajność; dlatego swoją ofertę kierujemy do osób, które w bezpieczny sposób chcą poprawić osiągi swojego samochodu.
Jedną z zalet proponowanych przez nas turbosprężarek tuningowych jest ich prosty montaż. Modyfikowane przez nas turbosprężarki pasują na zasadzie Plug and Play; idealnie wpasowują się w miejsce standardowej turbosprężarki, bez konieczności ingerencji w układ wydechowy.
Zalety turbosprężarek tuningowych:
- zwiększona wydajność – dzięki wymianie koła kompresji na frezowane z większą ilością łopatek oraz wymianie wirnika na większy,
- szybki i łatwy montaż na zasadzie Plug&Play,
- zmniejszenie tzw. „turbodziury”
Dla wzmocnienia efektów wymiany seryjnej turbosprężarki na turbosprężarkę tuningową zalecamy dostosowanie oprogramowania pojazdu do zamontowanej turbosprężarki.
Jeżeli interesuje Cię indywidualny tuning Twojej turbosprężarki, zadzwoń wycenimy i dostosujemy parametry do Twoich oczekiwań. Modyfikacji możemy dokonać na turbosprężarkach dostarczonych do nas przez Klienta lub naszych.
Zakres modyfikacji, jaki wykonaliśmy w oferowanej Państwu turbosprężarce:
- aluminiowe większe koło kompresji CNC Billet Wheel,
- większy, mocniejszy wałek turbosprężarki,
- nowy zawór.
Średni czas realizacji: 3-5 dni
Marka | Model | KW | PS | Rocznik |
Audi | A3 2.0 TDI (1968 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | 04.2006-04.2008 |
Seat | Altea 2.0 TDI (2000 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | 01.2006-01.2009 |
Seat | Leon 2.0 TDI (2000 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | 01.2006-03.2009 |
Seat | Toledo III 2.0 TDI (2000 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | 01.2006-01.2009 |
Skoda | Octavia II 2.0 TDI (1968 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | 08.2006-04.2008 |
Volkswagen | Golf V 2.0 TDI (1968 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | 04.2006-04.2008 |
Volkswagen | Jetta V 2.0 TDI (2000 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | od 01.2006 |
Volkswagen | Passat B6 2.0 TDI (2000 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | od 04.2006 |
Volkswagen | Touran 2.0 TDI (2000 ccm BMN BMR BUY BUZ) | 125 | 170 | od 04.2006 |