Termin dostawy

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane w najbliższym dniu roboczym. Czas dostawy wraz z czasem przygotowania wysyłki zamówionego towaru składa się na czas realizacji zamówienia. Czas, jaki potrzebujemy na wysyłkę towaru z magazynu jest określany indywidualnie na karcie każdego produktu; średni czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny.
 
Klient może wybrać najkorzystniejszy dla siebie sposób dostawy:
  •     przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;
  •     odbiór osobisty w jednym z Punktów Odbioru Towarów:

          Wrocław - ul. Danuty Siedzikówny 2, 51-214 Wrocław

          Kwidzyn - ul. Żeromskiego 165, 82-500 Kwidzyn

          Lubin - ul. Kolejowa 9, 59-300 Lubin    

          Opole - ul. Oleska 125a, 45-231 Opole

 
Pamiętaj, że:
  •     Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski a dla Klientów nie będących Konsumentami także na terenie Unii Europejskiej;
  •     Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy i podane są przy każdym towarze;
  •     Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8.00-17.00;
  •     Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki, poproszony zazwyczaj pomaga;
  •     Wszystkie nasze przesyłki są w pełni ubezpieczone;
  •     W przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem”, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty;
  •     Wydanie towaru w Punkcie Odbioru Towaru następuje wyłącznie do rąk Kupującego lub osoby uprawnionej do odbioru towaru w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość;
  •     W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Turbojulita poinformuje Klienta o gotowym do odbioru Produkcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail, na podany przez Klienta adres mailowy;
  •     W Punkcie Odbioru Towarów Klient ma możliwość płacenia gotówką lub kartą płatniczą (wyłącznie w POT we Wrocławiu) oraz ma możliwość dokładnego sprawdzenia stanu zamówionego towaru;
  •     W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem Klient powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.